Je kan wel zwanger worden. Want je kan in je eerste menstruatiecyclus zitten. De uitscheiding uit de Vagina is pas aan het einde van de cyclus. Je kan wel klaarkomen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan.
Ongesteldheid heeft niets te maken met het orgasme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan zeker, het een heeft namelijk niets te maken met het ander...
Kinderen als jong als 5 jaar oud kunnen klaar komen, alleen zullen ze het niet zo benoemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mobiel1980 Dat kinderen van 5 al kunnen klaar komen is nieuw voor mij en weet ook niet of dit waar is maar waarom je dit nu noemt is mij een raadsel?
ItisILeClerc
12 jaar geleden
omdat 5-jarigen zelden ongesteld worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Éééh bah, dat klinkt wel vies. Niet kwaad bedoeld hoor en misschien een rara vraag van mij maar, hoe weet jij dat dan, dat een 5 jarige klaar kan komen?
Ha, die Lancepens;

Ja hoor, gelukkig wel. Ik heb er geen enkele moeite mee ondanks dat ik nog nooit ongesteld ben geweest en het waarschijnlijk ook nooit meer zal worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan zeker , alleen weet je wel zeker dat je niet zwanger wordt

Klaarkomen en menstruatie staan wat dat betreft los van elkaar