Van wie is die versie van You'll never walk alone die gebruikt wordt in die reclame van Blijdorp als hoofdsponsor van Feijenoord?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Antwoorden (3)

Dat nummer dat gespeeld wordt tijdens feyenoord is van lee towers. Hoop dat je hier verder mee komt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, een antwoord geven zonder dat je ook iets van de vraag begrijpt is niet handig: het wordt gezongen door een vrouw!
De versie van dit lied is helaas speciaal opgenomen voor deze reclame en dus (nog) niet beschikbaar als lied. Het is gearrangeerd en opgenomen door het reclamebureau John Doe te Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een kind maar wie het is is niet bekend gemaakt: "De kinderstem die "You'll never walk alone" zingt, is een mooie brug tussen de vriendschap tussen beiden en Feyenoord. "

http://www.marketingfacts.nl/berichten/reclamereview-diergaarde-blijdorp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk dank :)